I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر....

نمیدونم تا چه حد در جریان این مسابقه و سایت پراکلز هستید, به خاطر همین از اول کل ماجرا رو خدمتتون عرض میکنم.

سایت سا*نی فنز, چند سالی هست که حرفه ای ترین و جامع ترین سایت کی-پاپ فارسی در ایرانه و از سال 91 (البته تا جایی که من میدونم, شاید قبل از اینم بوده), یه نظر سنجی یا بهتر بگم مسابقه بین فن کلاب های فارسی کی-پاپی برگذار میکنه.

اما در اواخر بهمن ماه 93, یه تغییر و ادغام کوچیکی انجام دادن و سایت سانی فنز رو به پرا*کلز تبدیل کردن که البته کلی طرح و ایده نو هم به  کارهای قبلیشون اضافه کردن و تو یه حساب سر انگشتی که اگه از هر دوتا کی-پاپی ایرانی یکیشون پراکلز رو بشناسه, فک کنم 3/4 هزارنفری این سایت رو بشناسن و پیگیرش باشن!

حالا قسمتیش که به ما مربوط میشه,طبق عادت چن سال گذشته شون, امسال هم مسابقه بین فن کلاب ها رو شروع کردن و ما هم فنکلاب I.Boice رو ثبت کردیم و تا جایی که من اطلاع دارم برای اولین باره که قراره بویس ها در بین کی-پاپی های ایران حضور رسمی تری پیدا بکنن, حالا در قالب فن کلاب I.Boice !!!

حالا خواهشی از تک تک شما دوستان و همراهان و بویس های عزیز دارم, این هستش که در این مدت حضور پر رنگ تری , چه در وب خبریمون و چه در تالارهای گفت و گو, داشته باشید, نه به خاطر فن کلاب بلکه به خاطر همه بویس های ایرانی.

پ.ن:این پست تا روز پنج شنبه, 3 اردیبهشت, پست ثابت خواهد بود.

با تشکر    

هادی آل فهری



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت21:27---2 ارديبهشت 1394
سلام آقا هادي چشم من تا اونجا كه بتونم سعي ميكنم نظر بزارم پس با اجازتون برم شروع كنم ايشالا كه موفق باشيد
پاسخ: مسرور و مشعوف می کنید ما رو :)


ساشا
ساعت4:47---2 ارديبهشت 1394
با امید موفقیت

ساشا
ساعت4:40---2 ارديبهشت 1394
ما طرفداران سی ان بلو به امید موفقیت روز به
روز شون هستیم با تشکر از شما
پاسخ:خواهش میکنم.....اون کنسرت آرنا تورم من بارها بررسی کردم........همون 5تا پارته!


هانیه
ساعت0:30---2 ارديبهشت 1394
خوب من از همونایی هستم که نمیشناسم این سایتو. شاید چون اصلا کی پاپ فن نیستم و فقط سی ان تو کل گروه ها دوست دارم. حالا هر کار قراره بکنیم سر موعد مقرر به جز مشارکت فعلی لطفا با جزءیات اعلام کنید تا ماهم همکاری کنیم. ممنون
پاسخ:حتما در جریان جزئیات قرارتون میدیم


آرامیس
ساعت21:00---1 ارديبهشت 1394
ایشالا که همه با هم همکاری میکنیم و تا میتونیم پررنگ میشیم! بچه های عزیز ما فن هایی هستیم که هیچ وقت آلبوم های سی ان رو نمیخریم. در واقع همه کاراشون رو مجانی میبینیم. بیاید حداقل یک بار هم شده به خاطر اون همه پشتکار و بی خوابیا و خستگیاشون یه بار تلاش کنیم که محبوب ترشون کنیم.برای سی ان بلو! فایتینگ

پاسخ: Like :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 1 ارديبهشت 1389برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com